benkullanici07 Yani bildigimiz ampul seklinde ama evi nemlendirmeye ve cocuklarin rahat uyumasina yardimci oluyor birde icinde ledli gece lambasi var baya iş görür biseye benziyor. Icine su doldurup okaliptus yagi lavanta yagi vb seyler damlatip evi mis gibi kokutuyormus birde. Bileniniz kullananiz varmi? https://resimyukle.io/r/bz8vfZGyRN
nursocum benkullanici07 ben soğuk buhar kullanıyordum kışın 2 tane kalorifer olduğu için hava çok kuruyordu bide elektrikli ısıtıcı çalıştırıyordum nemden eser yoktu alınca oğlum rahat etti
Tuba benkullanici07 Kardeşim kullandıydı memnun kalmadı baş ağrısı yapıyordu bi süre sonra dedi🤷🏼♀️ bendeki normal hava nemlendirici bende çocuklar hasta olunca içinde okaliptüs yağı damlatıyorum biraz ama ne faydasını ne zararını gördüm😅
benkullanici07 nursocum ben sobalı evde oturuyorum soğuk buhar Bence iyi gelmeyebilir bize bu ampulden çıkan buhar sıcak mı soğuk mu bilemiyorum ama denemek istedim paraninda boşa gitmesin de istemiyorum
benkullanici07 Tuba sadece dekor amaçlı diyorsun yani 😃bence Buhar makinesine yakın uyunursa Belki faydası görülebilir kışın