Umutali04 Arkadaşlar 5.5 aylık oğlum 2 Gündür çok şiddetli derede oksuruyo doktora götürdüm antibiyotik verdi ancak öksürüğü azalması gerekirken daha çok arttı bu konuda ne yapabilirim bebeğimin rahat uyuması için Allah rızası için yardım edin bilgisi olanlar
EceEgemen28 Umutali04 cnm antibiyotik söktürüyo olabilir o yüzden artmıştır henüz çok küçük öksürük için ekstra birşey veremezsin maalesef ve sakın ha sakın göğsüne fln viks sürmek gibi tehlikeli şeyler yapma
mertalibrother Umutali04 duydugum kadarıyla öksürük ilaçları önce şiddetli öksürtür sonra hafiflemeye başlar bogulurcasına öksürüyorsa tekrar doktora gitmenizi tavsiye ederim cigerdenmi geliyor balgamlı ayırt etmesi lazım doktorun
EceEgemen28 Linamommg viks 6 yaş öncesinde kesinlikle kullanılmıyor göğse sürmek hele çok tehlikeli bebek ölümüne bile sebep olabiliyor ayrıca ateş yükselmesini sağlıyor, bununla ilgili haberler vardı netten bakabilirsiniz