Sedanur29 Kızlar bebeğim 4.5 aylık bu ay hiç kilo almamış tahlil yapıldı b12 eksik cıktı doktor senden kaynaklı olabilir dedi. Sende baktır değerlerine dedi. Mamaya başladım. Malesef. B12 için ampül verdi daha önce kullanan yaşayan var mı bu durumu.😥
Rayaas Sedanur29 Benim hamilelikte inanilmaz düşmüştü. Kendimi cok yorgun hissediyordum. 1 hafta boyunca sağlık ocağında b12 ignesi vuruldum cok iyi geldi gerçekten. Olabilir böyle durumlar kullanin bence ki zaten dr vermis. Kendinizi daha dinc hissedeceksiniz ☺️