Reyna 0znur evet normal bu aşının tuttuğunu gösterir zaman zaman akıp kanayabilir sonrasında iyileşip sivilce izi gibi iz kalıyor
Egelim 0znur Bizde hiç olmadı öyle bir şey, ebe de kanayabilir diye bir şey söylememişti, bilemedim ki 🤔
Melisbugi 0znur bizde 4 aylığız canım oluyor sarı akıntı geliyor geçen gün çok hafif kanadı kabuk atıp geçecek normal yani
Damalakkoo 0znur bizde 6.ay kanadı 2 ay sonra 🥶doktor kanaması aşının güzel tuttuğu anlamına geliyor dedi