Merhaba hanımlar , başlıktan da anlaşılacağı üzere oğlum 2 ay 17 günlük iki gündür sol meme reddi yaşıyoruz tutana kadar ağlamaktan heba oluyor yavrum 😢 bu durum beni çok üzüyor emzirmeyi çok seviyorum emerken gözlerimin içine bakması kurban olurum ruhumu çok okşuyor 🥰 çok üzülüyorum ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Yaşayanınız var mı ? Nasıl atlattınız geri nasıl tutturabilirim ? Tecrübelerinize ihtiyacım var ❤️🌸