Hickimse Bugün ilk defa mama aldık kızım 9 ayını geçiyor . Eşim yanlışlıkla 1 yaş ve üzeri için almış . Mama hakkında bilgim yok sıkıntı olur mu acaba içirsek . Yatmadan önce en fazla 100 gram içirmeyi düşünüyorum.
OzgeOzkan Hickimse neden mama vermeye başladınız acaba özel değilse. Bende vermeyi düşünüyorum ama gerek var mı bilmiyorum anne sütü de alıyor ama az olduğunu düşünüyorum sütümün
Keremim27 Hickimse Bende Bebelac alsaymissiniz diyecektim ilk vericeksiniz ya genelde onun tadını beğeniyor bebisler. kutuyu acmadiysaniz değiştirin bence 3numara 9.ay itibari ile veriliyor. 4 numara ağır gelebilir
Hickimse OzgeOzkan Ben de anne sütümün yeterli olduğunu düşünüyorum aslında ama hem gece çok fazla uyanıyor hem de diş çıkarıyor baya ishal oldu kilo kaybı yaşadı . O yüzden istedim . Açıkcası içicek mi onu bile bilmiyorum
Hickimse Keremim27 Eslem_beyza aslında 3 numara aldı zaten ama gold olduğu için 1 yaş ve üzeri yazıyor
Asyabebek1 Keremim27 A101 e gittim geçen bebelac almaya, ama Bebelac Gold markası yoktu. Sadece Bebelac markası vardı.siz nerden alıyorsunuz
Eslem_beyza Hickimse yine de vermeyin siz 1 yaş üzeri yazıyorsa ben aptamil kullanıyorum da bebelac da numaralandirma farklı demekki
Keremim27 Hickimse hadiya Gold olunca numara değişiyor demek ki bilemedim canım ama bence değiştirin.