Bebeğim 13,5 aylık. Aşırı gaz problemimiz var geceleri hep aynı saatte kalkıp ağlıyor uyku nedir unuttuk artık. Neden olduğunu belirlemek için yediklerine dikkat etmeye çalıştım. Salatalık, kayısı, üzüm gibi meyveler yiyince gece gazlanıyor. Bu hassasiyet normal mi? Neden oluyor?
beni bilgilendirirseniz sevinirim