Geberikgelinnsss Oğlum dün 1 yaş aşısı oldu (gecikmeli) şuan 14 aylık Ve bugün Pek sevgili Kocam Banyo yaptırmış 🤦🏻♀️ Elini sürmez normalde İnsafa geldiyse demek 😮💨bi sorun olur mu İçime bi sıkıntı çöktü 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Masal_m Geberikgelinnsss olacağını sanmıyorum tabi daha bilgili biri yazabilir size ama içinizi sıkmayın olumsuz düşünmeyin olmaz inşallah 💐
Ltprknn Geberikgelinnsss hayır yikanabilir asi yerine bastirilmadigi ve liflenmedigi sürece sorun yok.
nneslihan Geberikgelinnsss 1 yaş aşısında sağlık ocağındaki hemşire 24 saat su değmesin demişti, ama akşam ateş yapınca doktoruna yazdım. Hemşirenin dediğini söyleyip duş aldırabilir miyim diye sormuştum. Aldırabilirsiniz demişti bir şey de olmamıştı
Mevakemaleyna Geberikgelinnsss yok ben 1 gun sonra yaptirdim 2 ay asisindan 1 gun sonra verem asisi olmustu dayanamadi yavrum sicaga korkma
minesz21 Geberikgelinnsss sadece verem aşısında yıkanmıyor 3 gün sanırım o aşı 3 4 aylarda yapılıyordu yanılıyo da olabilirim 😂 1 yaş aşısında sıkıntı yok bende yıkadım 😌
Opyznk Genelde banyo yaptırmayın diye uyarıyorlar verem aşılarında onun dışındaki aşılarda sorun olmuyor