dehsetulvahset Kizlar bebegim 11-aylik saglik ocaginda 1 yasina kadar kan verin degerlerine baktirun bi dediler..arastrdum bazi doktorlar 9. Ayda diyo bazisi 1 yasinda yaptirin dio sizler ne zaman yaptrdiniz
dehsetulvahset neslihan-87 hadi ya gec bile kaldim o zaman desene … peki kan alirken kolay bulabildiler mI damarini cok cani yandi mi
neslihan-87 dehsetulvahset Çok geç kalmış sayılmazsınız.Sol kolundan denediler olmadı sonra sağdan hemen buldu.İğneyi hemen çıkardı canı acımasın diye sıkarak aldı ama baya ağladı
dehsetulvahset Cheddar evet kafam karisti duzenli bi doktorumuz olmadi hep saglik ocagina goturdum genelde ordan da bir yasina giturun dediler bende bu haftaya aldim randevu.. tesekkur ederimm
dehsetulvahset ZMRAMOM bizde ilk kez gidecegiz bakalim cok mu gec kaldik due, dusundum de ortalama bi zaman oldu sanirim
1234560 dehsetulvahset Kani alan kişiye bağlı biraz. Bebek hemşiresi olursa bebeğin canı yanmadan hemen damadı bulur. İlkte 9 ayda alırken hemen bulamadılar damarı 12 ayda hemen aldılar zor olmadı
sarpinko dehsetulvahset hic bisey olmaz cok agliyolar ama siz sakin kalin annesi.onlarin sagligi icin biliyosunuz.insallah butun degerleri guzel cikar🙏🏻