Poziomka sütler aynı ısıya geldiği zaman birleştirebilirsiniz. Tabii 1 gün için geçerli bu. Buzluk sütü hiç denediniz mi bilmiyorum ama ben bir buzluk süt sağdım 4 aylık şu an iki kere işim vardı süt verirsiniz dedim. Biberon emzik zaten bilmiyor, o yüzden biberonu almamış, sütü kaşıkla içirmeye çalışmışlar onu da istememiş. Buzluk sütünü sevmedi hepsini atmak zorunda kaldım yani