Cennet1212 ben 😊 sormak istediginiz biesey oluesa cevaplarim. 37. Haftada dikislerim alindi ona ragmen bolca squat merdiven inip cikma yokus inip cikma yuruyuslere vs ragmen 39+2 de dogum yaptim. Normak dogum istedigim icin 37 de alindi dikisler ama sezeryan olavaksa dikisleri sezeryan esnasinda aliyorlar 😊 progeatan da kullandim ignede oldum 🤗