Urass78- canım 2 yaşına kadar hep popo üstü gitti. Yürüme arkadaşı vardı onu bile sürmezdi iki yaşından sonra tutunup kalkmaya, yürüme arkadaşıyla dolanmaya başladı ama asla kendi ayağa bile kalkamaz, ayakta dahi duramazdı çift elle yürütüyorduk sonra son haftalarda tek elle yürümeye başladı. Kurban bayramının 2.günü annemlerdeydik akşamdı biz koltukta oturuyorduk oğlumda dizimin yanında ayakta duruyordu koltuğa yaslanarak bizimde tam karşımızda minderde babam oturuyordu babam gel gel yaptı oda ne 😀 benim oğlan adım attı ben şok 2 3 adım attı düştü öyle öyle derken şu an evin içini tavaf ediyor. Mutluluktan dört köşeyi valla o kadar çok bekledim ki bu anı ama daha dışarıda tam anlamıyla yürüyemiyor. Siz doktora götürdünüz mü ne dedi