masal2323 evet kalkıyordum ama bıldıgın topallıyordum yanı kalkarken bıle ayagım cok agrıyordu doktor bır ay kalkmıycaksın değnek le gezıceksın mecbur kalıp kalktıgında demıstı ama ben hıc yatmadım yurudum ev ısı yaptım bebegımı bıle tutamıyordum ağladığında hemen gıdemıyordum yanıma bu benı cok uzuyordu