Symasydmr Doğumdan sonra kalçada kemik iliği ödemi adı verilen bir hastalık teşhisi konuldu bana bu durumu aranızda yaşayan oldumu yardımcı olabilir misiniz?
Bukettyld Symasydmr banada konuldu o teşhisten sag kalcamda kı kemıkte varmıs topallıyarak yuruyordum ayagının ustune basma dedı ama bebegım yenı doğduğu ıcın mecbur dınlenemıyorum ama yürüdükçe sankı ayagımın agrısı azaldı toplallamam duzeldı aksıne sabahları yataktan kalkarken cok agrıyo ayagım yanı bılemıyorum degısık bırsey
Mensureilkay Merhaba. Bende de aynı durum var. Gebeyken ağrı başlamıştı. Doğumdan sonra mr çektirdim öyle anladım ne olduğunu. Kalça kemiği ödemi varmış. Dinlenmen lazım dedi doktor. Vücut onu kendi kendine iyileştirecekmiş. Geçmiş olsun
Symasydmr Mensureilkay hiç böyle bir durum yoktu gebelikten sonra ortaya çıktı 3-6 ay ancak toparlar dedi ama bir ilaç tedavisi önermedi sizde bir ilaç vs tedavisi başlatıldımı
Mensureilkay Symasydmr acaba emzirdiğiniz için mi ilaç önermedi. Yoksa zaten ilaçlık bişi değil mi bu hastalık
Mensureilkay Symasydmr benim de sağ kalça. B-D vitamini verdi. Bir de magnezyum. Bir ay bunları kullandım. Son kontrolümde sadece D vitamini verdi ve hiç üstüne basma dedi iki ay daha. Asıl tedavi dinlenmeymiş
Symasydmr Mensureilkay çok araştırdım bu durumu ilaç vs si yokmuş zaten siz hiç basmıyormusunuz acaba yani bana koltuk değneği kullansan daha iyi dediler çünkü de
Mensureilkay Symasydmr bana da doktorlardan biri bir çift koltuk değneği al dedi öteki de sadece tek taraflı bi baston da kullansan yeterli dedi. Baston alacağım yarın inş. Siz bebeğinize bakabiliyor musunuz ben bakamıyorum çok üzücü. İlk gebelğiniz mi
Symasydmr Mensureilkay yani çok zor bir durum gerçekten çift aldık biz ama ne zamana kadar sürer bilmiyorum
Sermec27 Bukettyld canım nasıl oldun bende doğum yapalı 4 ay oldu her iki bacakta da var bu bela mecbur bende basmak zorunda kaldım ayağımın üstüne tek oldugum için gün içinde yemek yeme tuvalete gitme mama hazırlama mecbur kalkmak zorunda kaldım oğlumu hastahaneye götürürken üstelik ayağımı burktum kemiğim cok ağrıyor 1 kasımda emar var artık bıktım senin ne zaman geçti canım
Bukettyld Mensureilkay bu illetin malesef bi tedavısı yokmus kendılıgınden gecer demıstı doktorum ama ıste bebegım oldugu ıcın sureklı yatamıyorum ayaktayım bı sıkıntı yok arada bı agrıyor oda cok fazla ayakta durunca
Symasydmr Bukettyld peki azalma düzelme oldumu sizde üstüne ara ara basıyorum bende düzelmez diye korkuyorum
Mensureilkay Bukettyld sebebi nedir peki doktorunuz bişi söyledi mi bu konuda. Tekrar olmaması için nasıl bi önlem almak gerekiyor
Bukettyld Mensureilkay travmaya baglı olabılır dedı kı ben hamıleyken 30 a yakın kılo aldım kılodan dolayı olabılır dedı bı onlem alabılırmıyız onu sormadım acıkcası
Mensureilkay Bukettyld ben sadece 9 kilo almıştım ona rağmen oldu bende. Kiloya bağlı olduğunu sanmıyorum
Mensureilkay Bukettyld ne kadar süredir tedavi görüyorsunuz peki. Son mr ınızda ödemde azalma olmuş mu