haticemstfa merhaba arkadaşlar oğlum 6 aylık oldu dişlerden gece çok sık uyanıyo uyumak istemiyor milupa gece çayı denemek istiyorum kullanan varmı
Hiramom haticemstfa ben humana iyi geceler çayı kullandım kendimde içtim bebeğimin mamasına yada çay kaşığıyla içirdim bi etkisini göremedik ikimizde
Sltnncr haticemstfa benim oglumda hic uyumuyor bende cok dusundum almayi ama seker ilave yaziyor bosuna seker yuklemenin bi manasi yok diye dusunuyorum bidebemim oglim gibi devamli uyanan bi bebek degilse gecici durumda biraz daha dayanin
Essemine haticemstfa biz yeğenime kullanıyorduk onu uyutuyordu benim bebeğim gibi gazlı ve zor bi bebek değildi ben oğluma Hipp aldım ama içmedi sevmedi milupa denemedim daha
haticemstfa Sltnncr malesef çok uyanıyor 10da uyutuyorum 11de yıne uyanıyır gece 1den sınrada saat başı nerdeyse uyanıyor emmek istiyor sonrada uykuya dalamıyor ben onu uyutup tekrat uyuyana kadarda sabah oluyor 😞