Beratbaris 1 yaşına 10 gün falan kaldı ama sürekli ağlıyor yanından ayrıldığım an ağlamaya basliyo zar zor iş yapıyorum iş yaparken bacaklarıma sarılıo napacagimi sasirdjm artık kucağıma aldığım an susuyor neden bu kadar ağlıyor olabilir
Ayycann Beratbaris benim oğlum da aynıydı bi baktım dişi çıktı galiba sancıdan yapıyorlar yazık sıcak bide çocuklar napsın dışarı da çıkılmıyor sıcaktan
Femien Dis çıkarıyor olabilir mi yada uykusunda kötü rüya gördü unutmadı destek arıyor olabilir sizden
Beratbaris Femien ama ben bunu bi kaç aydır çekiyorum bende düşündüm disten mi diye ağrı kesici verdim ise yaramadi