dygmrtt ben kullandım 1 buçuk ay kadar. Hiçbir sıkıntı yaşamadım, kendisi istemedi bir süre sonra. Zaten çene kasları kuvvetlenecek ve kendi memenizi tutacak bir süre sonra.
emzirme danışmanından destek almıştım hamileyken. Doğumdan sonra bana silikon uç kullandım diye demediğini bırakmadı. Onu dinleseydim belki pes edecektim. Ben içgüdümle hareket ettim yeter ki anne sütü alsın dedim.
çok yakın bir arkadaşıma da önerdim, çok memnun kaldı o da mamajoo marka kelebek şeklinde olan tavsiye ederim