Oykuaygun hayırlısı olsun cnm hakkiniZDA senin adina üzüldüm böyle kaynana postu acan ve sitemini dile getiren bayanlari gördükçe de çok üzülüyorum benim kayinvalidem cok iyi bir.insandi asla.kotulugunu görmedim kimse.hakkinda kotu dusunmezdi gecen ay vefat etti o yüzden cok üzülüyorum boylee postlari görünce