Derinay canım sana en güzel şurubu söyleyim elmayı kabuğu kalın olacak şekilde soy kaynayan suya bu kabuğu at beş dk kısık ateşte kaynasın süz ılıyınca (eğer evde varsa içine ev yapımı veya bebeğine kullandığın pekmez hamgisiyse onu da kat) bebeğine iki üç çay kaşığı ver iki üç saat aralıklarla çok çabuk fayda ediyoe bizim bakıcımız söylemişti tatilde yine kullandım anında yumuşatıyor