Oznuryunus bizde öyleyiz 6+20 olduk saat başı iki saatte bir kalkıyoruz emzor yatır emzir yatır meme.kalmiyir sabaha karşı uçlarını hissediyorum bile huysuz bu aralar yanıma alıyorum emiyor elini kolunu üstüne atıyor öylece uyuyir yanimda baktım sabaha kadar uyumuş yanımda besige yattığında bir saat sonra uyaniyir çareti yanında yatirmakta bukdum uyuyabikdigi kadar beşikte.uyutup.artik son caresizlikte yanıma alıyorum sabahliyiruz yan yana yapacak bir şey yok bu sıra çok düşkün bana sanki beni yanında istiyor bende anlamış değilim 😉👍🤗 hoşuma da gitmiyor değil.tabi babası kuduruyor hahah 🤣🤣 neyse hepimiz aynıyız zombi olduk yani 🧟