Rumeysamoms https://resmim.net/i/bPA1b https://resmim.net/i/bPhwI https://resmim.net/i/bPIPZ Bebeğimde bu şekilde yaralar var daha 3 aylık sebebi nedir böyle bişey yaşayan varmı doktora götüreceğimde sizede sormak istedim
Rumeysamoms Jument bilmiyorum ya artık şifre koymuşlar siteler neden anlayamadım yaraları ise oğlumun sadece bacak bölgesinde temre gibi
Jument Rumeysamoms bilemedim ki cnm.. benim oğlum da 3 aylık, egzama çıktı ama bu egzama gibi durmuyor..
Sulebaydir Isılık olmuş bol bol duş aldırıp nemlendirici sürün yaşadığınız şehir sıcaksa korkmayın sadece cıtcıtlli giydirin başka.bisey giydirmeyin korkmayın üşümez