erzey Pes etmeyin, bebekler ilk 6 ay hatta 1 yaşına kadar meme reddi yapıp sonra bağımlı oluyorlar, çevremden çok duydum bunu.
Ben yanlış doktor tercihinden ötürü pes etmek durumunda kaldım, yanlış yönlendirme yaptı, benim de ilk annelik, psikolojik baskı derken bıraktım, siz bırakmayın.