benaslindayohum HelloKitty normal zamaninda olsaydi benimle ayni olup yengec olcakti ama acele edip ikizler oldu 2 aylik ama ben bu kadar nazlisini görmedim 😂
Cigdemce HelloKitty oğlun ikizler babası da ikizler doğum günleri de aynı. Iki ikizler erkegi abowwww🤣🤣🤣
MerveKayraTugra Oğlum Yay burcu çok inat çok hareketli ve çok konuşuyor 2.bebekte Balık ya da Kova olacak
Mom727373 HelloKitty akrep burcunun annesiyim. Ben de oğlağım. İyi anlaşacağız diye umuyorum çünkü ben toprak grubuyum kızım su grubu
Esra09 HelloKitty oğlum yay burcu daha 8 aylık durduğu yerde durmuyor çok hareketli nerede tehlikeli işler Ediz Efe orada çenesi şimdiden düşük sürekli bir şeyler mırıldanıyor ve çooook inatçı
_elmaliturtam Esra09 ayniiiii yaa benim kızımda öyle 😂😂😂 8ayligiz bizde eli çok hızlı hep tehlikeli yerlerde sn durmuyo. Demek burcundan kaynakli😵😂