Uzaymekiii HelloKitty ikizler annesiyim hem eğlenceli hem çok zor tam huni takmalı bi ana olduö🤷🏻♀️😂💜
[silindi] HelloKitty balıklar duygusal olur annesi yeterince duygusal ağlak biri zaten 😄 ikinciye gerek yoktu
TheBaby HelloKitty Siz kendi burcunuzumu söylediniz , çocuğunuzunmu ? Harfiyen taşıyorum demişsiniz. Ama sorunuz çocuğunuz hangi burç diye anlaşılıyo. Çocuksa ben ikizler ve boğa annesiyim. Bende boğayım
Handezehra TheBaby bende bi boğa annesiyim ama kızım daha 3 aylık ☺️ İlerleyen dönemlerde nasıl bi yapısı olacak diye merak ettim deneyimli biri olarak size sormak istedim 🥰
[silindi] Mom726373 hep akrep annesi olmaktan korkmuşumdur ikinciyi yaparsam kasım ayından uzak durmalıyım🤣
alvyldz Mom726373 Ah ben de ne direndim Akrep olmasın diye ama yükseleni bile Akrep 🤦🏼♀️ Bende ikizler ne çatışmalar bekliyor bizi Ooo
ebrarin_annesi HelloKitty yengeç burcunun yengeç annesiyim 🥰😂 duygusallık 2 yaşindaki bebekte olurmu demeyin 😂 o kadar duygusalki bazen bakiyorum dudaklarini buzmus icin icin agliyor o kadar alingan ki 😂
ikiprens_annesiii ebrarin_annesi bizimki 4 yaşında hala sümüklü 😂 ha birde erkek yani aglama artık Yeter diyorum 😑
kubraanne HelloKitty Ben kova annesiyim 🌸 kendim yengec burcuyum cok duygusalım ama kizimda benim gibi duygusal hemen küser surat asar herseye alınır 2 bucuk yasinda bakalim buyunce nasil olacak merak icindeyim 🤷♀️
Sukursebebiii kubraanne aaa ben yengec oglum kova hatta esim de yengec 😄 boyle bir duygusallik beklemiyordum kovadan sasirdim 😂 bueclardan hic anlamam ama bir arkadasim kova ve ozelliklerini baya tasiyor ona bakinca hic duygusal birsey beklemiyordm 😂
Miraycicek kubraanne bende yengeçim kızım kova burcu 5.5 aylık acaba nasıl özellikleri var 🥰şimdiden gözlemlediğim kadarıyla çok hareketli bir bebek 😍😂