sinemasil Merhaba kızlar, 5 gün önce sezeryan ile bebeğimi dünyaya getirdim. Eve geldiğimde sol baldırımda hamlama ağrısına benzer bir ağrı başladı, şuan bacağımı sürüyerek yürüyorum spinal anesteziden sonra böyle bir şey yaşayan var mı?
JackDaniels sinemasil Bende spinal oldum bende sadece dehşet bir bel ağrısı kaldı. Bacakla alakalı bilgim yok çok geçmiş olsun🙏🏻
TheBaby sinemasil Benim anesteziden kaynaklı bazı kişilerde olabiliyormuş yan etki olarak, ayaklarım ve bacaklarım dehşet hatta korkunç şişti. 42 numara terlik ile döndüm eve 37 den. Gören korktu vallahi🤦♀️ 10 gün sürdü ve indi şükür. Ama çok zorladı
Sekerpare_ sinemasil Gece bacaklarım ağrıyor bebeğim ağlıyor ona bakmaya kalkmak için çok zorlanıyorum.
Arenilay- JackDaniels 3.5 ay oldu canım ayağa kalkıp bebeğimi beşikten alıyorum mesela dik duramıyorum ağrıdan 1 2 dakika nefret ettim ya☹️
Su1 sinemasil daha çok yeni hayırlı olsun öncelikle narkozu atıyor olabilirsiniz bende iki hafta kol boyun ağrısı yaşadım doktora gittim bişey çıkmadı narkozu atıyorsun dedi ikisi bir arada iç
sinemasil Su1 bu ağrı böyle kramp girmişte yeni çıkmış gibi sadece baldır üstünde valla korkmaya başladım artık
JackDaniels Arenilay- Bende haftaya doktora gidip mr çektireceğim. Bebeği beşikten asla alamıyorum. Oturduğum yerden desteksiz kalkamıyorum. Ve bebişi yıkamak tam bi eziyet oluyor benim için😕
Arenilay- JackDaniels of bazen bende öyleyim inşallah bişey çıkmaz canım ya banada haber edermisin bir tedavisi varsa bu ağrının🙏🏻🌸
egelsenkonuss sinemasil benim baldirdan vurduktan sonra 4-5 gün o ağrı geçmemişti oturup kalkmakta çok zorlandım
Csknaz sinemasil ay bendede sol baldırımda hissizlik ve agri var ayağıma da vurmaya başladı valla 1 ay oldu bende doğum yapalı doktoruma sordum 2 3 aya geçer dedi insallah geçer iğneden sanırım ya 😢