Merhabalar, kızım doğumundan beri anne sütü + mama ile besleniyor. 3500 kilo doğdu. ilk 3 ay sonunda 5800′e çıktı. daha sonra 4. ayda 500 gr 5. ayda da 200 gr aldı sadece. Şuan 5 ay 10 günlük fakat hiç artmadı kilosu. İştahı çok az bi öğünde maksimum 60 cc içiyor. Günde 2 tane az çişli bez çıkarıyoruz. Günlük normalde 1000 ml içmesi gerekirken biz biberon peşinde koşarak 600 700 içirebiliyoruz son günlerde o da 500′e düştü. Mama olarak Hipp, Golden Goat, Holle, Aptamil kullandık. Başta Hipp iyi götürdü fakat sonra beğenmemeye başladı diğer mamaları da keza öyle. Doktorda ortalamada gidiyo diyor fakat artık hiç beslenmiyor. Mama olarak ne kullansam artık ne yapsam bilemedim. Nasıl düzelicek hiç bir fikrim yok.