Mesudekaracan27 Allah korusun olur mu öyle şey, lohusa olduğunuz için böyle duygular içine giriyorsunuz. Benim oğlum ilk 2 ay gazdan dolayı gün boyu uyumazdı, gece ağlayarak uyanırdı, 2.aydan sonra gaz damlası ve bağırsak düzenleyici kullandık çok iyi geldi.
Bol bol dua et, bulunduğun ortama kur’an koy ve yalnız kalmamaya çalış. Bu günlerin bol bol tadını çıkar, koynuna al bol bol, kokusunu içine çek, acemilik dönemleri olduğu gibi en güzel dönemlerde oluyor yenidoğan dönemleri ☺️🌸