zeyneppdeva 3.5 yaşında kızım hala içe basma var doktora sorduğumda zamanla düzelir demişti ıslak kumda çıplak ayak yürümek iyi geliyor kızım bu ara bol bol yürüyor iyi geldi ama benim içime sinmiyor müsait bi zamanda ortopediye goturcem duyduguma göre aşırı içe basma varsa ortopedik ayakkabı iyi gelmiyor özel bi tabanlik yapılıyormuş ayakkabının içine konuyormus tabanlik 6 ayda bir yenileniyormus ve pahaliymis