minikbaykus Kuaförünüze gidin birkaç gün sonra düzeltme yapsın bence, siz yapmayın. Röfle yaptırdığım zamanlarda, benim kuaförüm mutlaka bir hafta sonra görmek istiyordu, turuncluk varsa onları paketliyordu max yarım sa kadar yetiyordu zaten en fazla 10 paket oluyordu. Ben cila attırmıyordum muhtemelen de o yüzden oluyordu.