2,5 aylık bebeğim mememi doyduğu zaman sanırım damaklarının arasına koyup ısırıyor doktor alt damakta aşırı tükürük bezleri çalışıyor diş belirtisi dedi ama daha çok küçük değil mi gerçi bende 3 aylıkken ilk dişim çıkmış ama ısırma olayını çözemedim 🤷🏼♀️