Yusuiray Mrblar 10 gün oldu doğum yapalı sezeryan oldum ve dikiş yerlerim hala çok ağrıyı ve sızlıyor bide içten sanki bişey akiyormus gibi bu normalmi
SukranUras Yusuiray ben aynı gün ayaktaydım canım bünyeden bünyeye değişiyo ama uzun sürerse doktoruna danış. Bi de dışardan hissiz gibi oluyo ama 4 5 ay dıkış yerlerine baskı geldiğinde içerden ağrıyı hissediyosun
Aesma 12. Günde yeni yeni ayaklanmıştım çok ağrı çektim ben yattığım yerden desteksiz kalkamadım bile..2 haftayı buldu :( her bünye farklı kimisi aynı gün ayaklanıyor