Becausefirstmom degil.yeni dogan bebeklerin yetiskin gibi yastiga ihtiyaci yok. Cunku boyunlari yok denecek kadar kisa , burun delikleride cok kucuk. Yastik bu nedenle rahatsiz bile eder. 2 yasa kadar uzmanlar onermiyor. Bogulma riskide tasiyor yastik.eger reflu sorunu varsa , reflu yatagi kullanabilirsiniz