Doğum yapalı 38 gün oldu doğumdan bi hafta sonra 8 kg gitmişti bugün tartıldım hala aynı kilodayım 10 kg fazlam var ve göbeğim beş aylık gibi😭 ne zaman gider bu kilolar diyet yapayım diyorum ama nasıl acıkıyorum ve yemeyince gerçekten sütüm olmuyor sanki. Dört beş litre su içiyorum günde