Maalesef uyumuyorlar benim bebegim 4 aylik olacak daha yeni uyumaya basladi o da gazi yoksa 😂 siz uyucam diye hayal etmeyin ani yasayin her bulduğunuz firsatta uyumaya çalışın uzun bir sure duzen ve uyku olamayacak kabullenin yoksa depresyon kaçınılmaz oluyor