senamiray Kızlar kansızlık çıktı ben gidemedim doktora eşim gitmiş sormayı unutmuş doktor bu ilacı yazmış emizirdiğimi bilmiyordur doğal olarak içsem sorun olur mu yarın gidip sorucam yinede doktoruna
Sermec27 senamiray bende kan ilacı kullanıyorum 44 gün önce doğum yaptım kan ilacı multivitamin falan kullanılıyor emzirirken sorun olmaz 🥰
Ebrugzbk senamiray kullanabilirsiniz hatta özellikle emzirmenin ilk 3 ayı önemmi demişti dr kırmızı yuvarlak bir ilaçtır bende kullanmıştım emziriyordum da
senamiray Ebrugzbk Limonlusu Sermec27 teşekkür ederim kızlar korktum bi an sütüme geçer diye içmiştim de