011 Merhaba sevgili anneler, 2. Ay aşını yaptırirken rota virus aşısını da yaptırmak istiyorum. Hepsi bir anda bebeğime ağır gelir mi. Yoksa rota virüsü 2 hafta sonraya mi erteleyelim?
erzey 011 merhaba biz tam olarak belirttiğiniz gibi yaptık sorun yaşamadık elhamdulillah.İkinci dozu da 4.ayda yani 15 gün sonra
Kubrakuuckkk 011 Rotavirus aşısı 3. Ayda yapılması lazım bizimde geçen gün asimiz yapıldı 2. Ay öyle demişti hemsiremiz