Benim bebeğimde olmuştu, ishalde vardı ayrıca. Aynı gün çok şiddetli akıl almaz derece de tazyikli kusmaya başladı. Hemen acile gittik, bizden de idrar-kaka aldılar. Amip çıktığını söylemişti doktor. Probiyotik yoğurt tüketmeye başladık, ayrıca günde 3 kere içmesi gereken bir şurup yazdı, sonra düzeldi bir daha öyle bir şey olmadı. Benim bebeğim de o zamanlar 5-5,5 aylık falandı.