Angel35 Kızlar sorum başlıkta bebişeleriniz dişleri kaç aylıkken çıkardı biz 4 ay 6 günlüğüz dün ilk dişimiz patladı çok heyecan verici çok mutlu oldum 🥰
Mom726373 Angel35 tam 8. Ayında çıkardı. Çok güzel çok mutluyuum dişliyor şimdi neremi bulsa ama olsun
Ecemurunannesiyim Benim kizim 3 bucuk aylik dis cikarmaya calisiyor cok cani yaniyor nasil rahatlatabilirim
Angel35 Ecemurunannesiyim bizimki de o zamanlarda başlamıştı diş kaşıyıcıyı da tutamıyordu ben yardımcı oluyordum çok da yapacak bişey yok sanırım biz bugün calpol verdik doktorumuzun önerisiyle ama patladı dişimiz çıkmadan önce hiç bişey vermedim sürekli elini agzına sokuyordu
Angel35 Yusufeda yaa ne güzel bizimde öyle olacak sanırım ilk alt dişimiz çıktı 4 aylıkken hiç beklemiyordum çok mutlu ve şaşkınım
1lina1anne Angel35 oluyor ben cildirmistim ama sonrasi isyan ettiriyor ön 4 ten sonralari ahhh dedirtiyor kahroluyosunuz onlar o acilari cekerken
Angel35 1lina1anne ahh demeyin yaa ben 2 gündür mahvoldum valla acı çekiyor diye nasıl bitecek bu süreç daha yeni başlıyoruz 😔
Feyzza Angel35 maşallah canım erken çıkarmış benim oğlum 6 aylıkken çıkardı şimdi 7 ay 7 günlük olduk
Snhstn 8 buçuk aylık hala yok 🤷🏻♀️😂😂😂 gerçi olmasında zaten aşırı derecede meme ısırma var 2 buçuk aylıktan beri. 🤦🏻♀️
Feyzza Angel35 değişiyor işte bebekten bebeğe annemle konuşmuştum ben 8 aylıkken çıkarmışım eşim de 8.5 çıkarmış bizim oğlumuz 6 da çıkarttı bebeğin tamamen fizyolojik yapısıyla alakalı bir durum bence hayırlı olsun bu arada
Timurunannesi Angel35 8 buçuk aylıkken ilk dis patladı Bazen iyi ki geç çıkardı diyorum. Çok zorlandı hemde şimdi dışlıyor . 2 gündür sol memeyi veremiyorum bildiginiz yarık şu an ve iltihap oldu. Göğsüme dokunamıyorum . 2 gündür ö göğsü vermediğim icin