45 gün (test yaptım negatif çıkmıştı) kadar sonra adet oldum, 8 gün adetim sürdü bitti.
Sorun şu ki bende şırı bir iştah açılması oldu sürekli abur cubur yiyorum evde 1 senedir duran saralleye dokunmamış ben şimdi ekmeğe sürüp yiyorum evde abur cubur olmayınca.
Sabah kalkıyorum hemen küçük Bi çikolata 😭
Napıcm bilmiyorum nasıl böyle oldum onud anlamadım birden bire oldu.
Sizce tekrar test yapmalımıyım yoksa sebebi ne olabilir veya işte ne biliyim fikrinizle yorumunuzda ihtiyacım var 😢😔