Brcn4343 2.5 aylık bebeğim var ve anne karnı sesiyle uyuyor kapattıgım an uyanıyor saatlerce calıyor sizce kulaklarına zarar mı :(
1prens1prensess Brcn4343 uyumuyorsa telefonu ondan uzak bir yere koyabilirsiniz benimkide öyleydi son ses olunca susardı bende uzağına bırakıyordum
Gigyyy Brcn4343 biz de 3 aylık olacağız o açık olunca daha uzun süre uyuyor çoğu annede görüyorum bence sorun teşkil etmez ,ninni gibi düşünün sonuçta ,uzakta biraz da kısık olursa iyi olur 😊
Kahvedelisi Brcn4343 sorun olmuyor bebek için, ben büyük oğlumda tam iki sene kullandım doktorda siz bilirsiniz önemli değil demişti. İki yasına geldiğinde 3 günde bıraktık sorun olmadı hic. Simdi kucuk oğlumdan da beyaz gürültü kullanıyorum
Gigyyy Brcn4343 onun kaç katı sesli anne karnı 🙈nst den anlarsınız onlar alışık da valla biz de bunaliyoruz bazen ama napalım bir sure böyle 😊
Kahvedelisi Brcn4343 yok hayır hic kapatmadık ona bir telefon ayarladık ucak modunda bebekten olabildiğince uzakta odada hep calıstı uykuları boyunca
Melikeeeecansuu Brcn4343 bende sadece uykusu geldıqınde emzırırken acıyorum uyuyor hemen o sesle daha cabum uyuyor yatagına koyuyorum kapatıyorum hemen toplasan 5dk anca calıyor. Arkadasım var gece 9da acıyor sabaha kadar calısıyor kapattıqı anda uyanıyormus onun bebegıde
Brcn4343 Melikeeeecansuu ben de oyle aksam 9dan sabah 10lara kadar açık yuksek ses napacagım bilmıyorum
Melikeeeecansuu Brcn4343 allah yardımcınız olsun bızım arkadas karsı bınamda oturuyordu yatak odası arka tarafta olduqu halde banyoma yatak odasına ses gelıyordu sonuna kadar acıyordu nasıl terketıceksın pekı. Benımde oglum besıqıne alısık 2ay 15gunluk koltuga yataga koyduqunda uyumuor en fazla 10dk uyuyor besıqınde yatıcak ılle benımde basımda o dert var nasıl tergectıcem
Brcn4343 Melikeeeecansuu biz beşiğe bile yatıramıyoruz dokunduğumuz an uyanıyor daldıktan asonra o sesi de kapatamıyoruz kıstıgımız an uyanıyor o kadar zor ki inanın sizin komsunuz sabaha kadar mı calıyo
Melikeeeecansuu Brcn4343 evet canım sabah nezaman uyanırsa oglenlerıde nezaman uyurda acıyor uyanana kadar calıo
Melekk_0720 Brcn4343 9 aylik hala o sesle uyur. Ama ben 6. Aydan sonra kademli azlatmaya basladim simdi normal seviyede caliyor. Buyuk kizimda 6. Aya akdar o sesle uyuttum panik yapma uzagina koy onlar o sekilde seviyor
edaninannesii Brcn4343 daha sonra farklı ninniler dinletmeye basladım zorlandık ama şuan ninnisiz uyuyamıyor kesinlikle. Kendimde söyledim hep ona sevdi sonra ninnilere basladık anne karnı sesini de tamamen unuttuk