Duygusuz merhaba, son basamakta sorun yaşadık çiğ süt kullanıp hazır paket soğuk kahvelerden içmiştim problem olmadı ama keçi sütünden olan dondurma yedim iki gün sonra kakada kan oldu(dün) ama nokta kadar her zamanki gibiydi aşırı veya farklı bir tepki olmadı. İlk kakada kan görmemizde aynı dondurmadan iki üç gün sonra olmuştu 2.5 aylıktı o zaman. Acaba tesadüf mü yoksa keçi sütüne karşı mi birşey var bilemedim bir de normal dondurma deneyeceğim. Bu basamağı devam ettirsem mi bıraksam mi onda da kararsızım Dr her zamankinden farklı tepki görürsek o basamağı iptal eder 2 ay sonra tekrar deneriz demişti bu tepki her zamankiyle aynı ama diğer basamaklarda hiç sorun yaşamayip bunda yaşayınca da bı geri çekiyorum kendimi🤷🏻♀️