mom2 Sevgili annelerim bebeğim henüz 37 günlük pusetim var ama bebek arabası almayi düşünüyorum kullanıp memnun kaldığınız ürünleri onerebilirmisiniz çok yardımcı olmuş olursunuz🤗
mom2 Sevgilimmm hafif birsey istiyorum aslında katlanması taşınması kolay olsun diye onlar çok ağır diye duydum
mom2 Sevgilimmm Travel sistemler biraz kaba kaçıyor ya katlanmasi taşınması kolay olsun istiyorum çünkü hep arabayla seyahat ediyorum sadece arada dolastirmak için düşünüyorum
Sevgilimmm mom2 o zaman kabin ya da baston almalısınız. Benim şu an aldığım araba hafif ve kolay katlanıyor. Hatta daha sonra tekrar bebeğim olursa diye yenidoğana da uyumlu olsun istedim