ikicocukluAnne_ 2 ay 12 günlüğüz 4 gün önce farkettğm kakasında kan vardı. Hemen doktoruna mesaj attım gaitada kan tahlili yapıldı pozitif çıktı maalesef. Bizde de boyun altında yüzünde isilik ler eksik olmuyordu sıcaklardan dendi. Coresatin kullandım hep geçince bende öylee düşsündüm. İlk cocuk tecrübesizlik nerden bileyim. Sadece anne sütü alıyor. Haliyle bende diyetteyim. 4 gün oldu bakalım 3 hafta bu şekilde devam edicez sonrasında neler olur bilmiyorum çok zormuş gerçekten. Çocuğun ağlamaları, huysuzlukları bu yüzdendi sanırım. Rabbim evlatlarımızı korusun