Merhaba! Kızlar bebeğim 7aylık oldu ama ismine bakmıyor aılemın Bı kısmı algısında problem mi ne var fl diyor ama sesleri duyuyor emınız göz teması kuruyor gelısımı ayı ıle doğru orantılı gidiyor başka bi neden ne olabılır Bı fıkır verın lütfen çok moralim bozuluyor eşimin ailesine