Tyrcm hadi ya ben islak mendil aldim hep ama bazen mesela sleppy de bende coklu buyuk paketlerde sorun yasiyorum msrketten almama ragmen. Kimisi sıkıntıli cikiyor. Boyle barkodu filan sorgulatinca orijinalligini anlayabildigimiz birac uygulama vardi aslinda belki onlardan bakabilirsiniz. Oeijinalse firmayla iletisime gecip seride bir hata oldugunu belirtin isterseniz belki yenisini yollarlar