3,5 aylık Bebeğim dün ateşlendi hastaneye götürdüm antibiyotik yaptılar çok küçük bir enfeksiyonu olduğu önemli olmadığını söylediler , birkaç gün takip için hastaneye gidecek ama şuan ishali var ve bir damla kan vardı içinde . Calpol verdim şuan ateş yok ama kanlı ishal yaşayan varmı çok korkuyorum acil yardım lütfen