kubusss benim oğlum da 3 gündür ateşliydi hiç keyfi yoktu mızmızlanıyodu masum masum duruyordu bugün ateşi yok çok şükür gene başladı hareketlenmeye eli dursa ayağı durmuyor 😮💨 biz nasil hasta olunca halimiz kalmiyor keyfimiz olmuyor onlari da öyle düsünmek lazim kendine gelir iyilesince gecmis olsun