Beş buçuk aylık bebeğim var bir buçuk ay sonra işe başlayacağım henüz ek gıdaya geçmedik biberon ile süt içmek istemiyor mama değil anne sütü yani kaşıkla bir işkence ne yapacağım bu bebiş nasıl doyacak teyzoş ları yardımcı olur musunuz fikirlerinize dinlemek isterim şimdiden çok teşekkür ediyorum 😍😍😍🌹🌹🌹