egelsenkonuss Damlaları ve vitaminleri nerde saklıyorsunuz biogaia buzdolabina bıraktım ama iki tane yeni damla verdi doktorum ocean ve lactocol normal dolaba mi buzdolabına mi bırakayım ?
yaseminoztrk egelsenkonuss oda sıcaklığında duruyor güneş görmeyen biryere koyuyorum. Bu arada biogai açılana kadar dolapta kalmalı sonra oda sıcaklığına çıkarabilirsiniz 😚
yaseminoztrk egelsenkonuss bildiğim kadarıyla etmiyor. Bide soğuk soğuk kızımada vermek istemezdim ben o yüzden dışarda tutardım. Güneş almadığı sürece birşey olmaz diye düşünüyorum. Biogai prospektüsünde de oda sıcaklığında yazıyor. Diğer damlalarında kullanım koşulunu okuyun isterseniz yanlış yönlendirmiş olmayım
yaseminoztrk erzey valla bana demediler tanıdık bir eczacıda var o da açana kadar dolapta dursun demişti. Bide ilacın prospektüsünde de öyle yazıyor