Merhaba. Ben geçen sene kullandım arçelik iyonizer. Hem havayı temizliyor hem hava üflüyor. Arkada haznesi var. Oraya soğuk su veya buz alüsü koyunca soğuk üflüyor klima gibi. Ama aküler çabuk eriyor yedekli yapmak lazım. Biz soğuk su da koyuyorduk memnunduk